perjantai 3. kesäkuuta 2016

Viimeinen ilta ja kuulumisia

Heipptirallaa. Viimeiset 8 päivää on ollut lomaa! Olen kiertänyt kaupunkia, ostellut vaatteita ihanista vaatekaupoista joiden haaveilen saapuvan Suomeen. Olen pyöräillyt kymmeniä kilometrejä kanaaleja seuraten. Olen nähnyt lampaita, vuohia ja lehmiä enemmän kuin koskaan. Olen tottunut ainaiseen lannoitteen hajuun landella ollessa.
Torstaina olin Zwollen yöelämässä muiden opiskelijoiden kanssa, oli tosi hauskaa!

Toisaalta on ihanaa päästä kotiin omaan sänkyyn, mutta toisaalta haluaisin jäädä tänne vielä ihmettelemaan ja opettelemaan hollaninkieltä.
 Tässä muutamia kuvia lomanajalta






Nämä kuvat on kanaalien varsilta. Kauhiasti veneitä ja isoja, kauniita rakennuksia ja taloja.


Muutamassa eri ravintolassa tuli syötyä ja pakollinen starbuckskäynti

Nyt pitää alottaa pakkaaminen ja valmistautuminen huomiseen kotiinpaluusen!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti