perjantai 13. toukokuuta 2016

Ensimmäiset työpäivät

Jaahas. Eilen oli ensimmäinen työpäivä. Paljon uutta informaatiota. Olen siis työharjoittelussa vanhusten palvelutalossa. Meidän kerroksessa on n. 20  asukasta. Minua ohjaa ihan mahtava tyypi, se on tosi kiva!
Olen enemmän vain katsonut miten asukkaiden kanssa asiat hoidetaan. Odotan innolla että he tulevat edes vähän tutuiksi.
Jänittää jo nyt ne tilanteet miten tulen pärjäämään asukkaan kanssa kahden kesken. Tosi harva asukas myöntää puhuvan englantia. Minä olen oppinut vain muutaman sanan hollantia. Miten pystyn tulemaan ymmärretyksi ja miten minä ymmärrän.. Toivottavasti kehonkielellä pääsee pitkälle.
Päivät kestää klo 7-15:30. Puoli tuntia pidempään mitä olen tottunut, ehkä kestän sen

Sain muuten puhelimen tänään, pääsen ottamaan kuvia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti